pondělí 28. července 2014

Petra + Ondra | Nesuchyně

Žádné komentáře:
 





































    
Svatba, na kterou jsem se nesmírně těšila... Už během komunikace s Petrou, jsem si jí nesmírně oblíbila. Místo svatby - Školící středisko Nesuchyně - Hotel Lions - mi vůbec nic neříkalo, dívala jsem se pouze na mapu, že se jedná o malou vesničku a nic víc jsem nevěděla, nečekala. Raději jsme přijeli o hodinku dříve, než jak jsem byla domluvená, na místě byl přítomný zatím pouze Ondra, nesmírně sympatický ženich, který se snad za celý den nepřestal ani na chvilku usmívat. Odkázal nás na ředitele hotelu - Tomáše Kávu, od něho jsme zjistili přesný harmonogram celé svatby, ukázal nám místo obřadu, prošel s námi snad všechno potřebné - správný člověk na správném místě a hlavně dokonalý profesionál. Během dne bylo vidět jak vše dokáže geniálně řídit, vše hned řešil a byl vždy ochotný pomoci. Takto nějak si přestavuji 100% fungující hotel, protože i obsluha byla příjemná, rychlá, k tomu dokonalé jídlo..opravdu jedno z nejlepších míst na svatbu a to nemám potřeba jim dělat jakoukoliv reklamu. Já jen doufám, že se sem znovu brzo podívám.. Zpět ke svatbě Petry a Ondry - hlavně oni byli totiž stoprocentně dokonalí, krásní a bylo na nich vidět, jak si užívají každou vteřinu z tohoto dne. Víc už Vám prozradí fotky..

Žádné komentáře:

Okomentovat