pondělí 5. května 2014

Pavla + Pepa | Letohrad, Mistrovice

Žádné komentáře:
 





































































Má první letošní svatba. Asi Vám nemusím psát, jak moc jsem byla nervózní, hlavně po tom co jsem týden před termínem svatby kontaktovala ženicha, chtěla s ním doladit poslední detaily a který mi hned na začátku řekl: "Nezlobte se, já už o svatbě nechci ani slyšet. Vše dořešíme na místě!" Má očekávání byla tedy všelijaká. Letohradský zámek i park dobře znám, i tak jsme s manželem přijeli dříve, vše zkouknout, naplánovat atd. Zrovna končila předchozí svatba, zbývalo asi 15 minut do obřadu a z mé svatby pouze jedna rodinka s malým dítětem a nikdo nikde.. Chvilku na to už bylo slyšet troubení v čele s nádhernou stařičkou Škodou Octávia, ve které jel ženich, na kterého jsem byla opravdu zvědavá, jaký asi tak bude. Poslední, tak jak už to dle tradic bývá, přijela nádherná nevěsta Pavla. A mohu Vám říct, že jsem si tuto dvojci od prvního okamžiku zamilovala. Ženich to byla jedna hláška za druhou, celý den až do večera neustále vtipkoval a nevěsta stále usměvavá, zářící štěstím, prostě skvělý pár, který se k sobě nesmírně hodí.
Jak celý den probíhal rozepisovat nebudu, to jistě dobře uvidíte z fotek. Došlo i na zátah, který patřil jak jinak opět k těm vtipnějším a chvílemi jsem měla problém i fotit, jak jsem se smála. Prostě skvělý den, skvělí lidé, absolutně jsem neměla co vytknout. A teď posuďte samy, že má slova jsou pravdivá..

Žádné komentáře:

Okomentovat